Detail publikace

Modely pro výuku technické diagnostiky

VDOLEČEK, F.

Originální název

Modely pro výuku technické diagnostiky

Anglický název

The Models for Teaching of Technical Diagnostics

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Moderní metody technické diagnostiky jsou velmi často nejen ve strojírenství založeny na analýze chvění pomocí Fourierovy transformace. Specializované analyzátory však pro běžnou výuku nejsou vždy dostupné. Příspěvek se zamýšlí nad možnostmi přiblížení frekvenční analýzy studentům s využitím dostupného programového vybavení a výukových modelů.

Anglický abstrakt

Modern technical diagnostics methods are based on analyze of vibration by using of Fourier transform very often and not only in machinery. Special analyzers are not accessible for normal teaching all the time. This paper is intended above eventuality of approximation this frequency analysis for students by using accessible software accessories and teaching models.

Klíčová slova

Analyzátor, frekvenční analýza, frekvenční spektrum, technická diagnostika, vibrace

Klíčová slova v angličtině

Analyzer, frequency analysis, frequency spectrum, technical diagnostics, vibration

Autoři

VDOLEČEK, F.

Rok RIV

2003

Vydáno

15. 5. 2003

Místo

Zlín

ISBN

80-7318-129-0

Kniha

TD 2003 - DIAGON 2003

Strany od

105

Strany do

110

Strany počet

6

BibTex

@inproceedings{BUT9270,
  author="František {Vdoleček}",
  title="Modely pro výuku technické diagnostiky",
  booktitle="TD 2003 - DIAGON 2003",
  year="2003",
  pages="6",
  address="Zlín",
  isbn="80-7318-129-0"
}