Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
VDOLEČEK, F.
Originální název
Modely pro výuku technické diagnostiky
Anglický název
The Models for Teaching of Technical Diagnostics
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Moderní metody technické diagnostiky jsou velmi často nejen ve strojírenství založeny na analýze chvění pomocí Fourierovy transformace. Specializované analyzátory však pro běžnou výuku nejsou vždy dostupné. Příspěvek se zamýšlí nad možnostmi přiblížení frekvenční analýzy studentům s využitím dostupného programového vybavení a výukových modelů.
Anglický abstrakt
Modern technical diagnostics methods are based on analyze of vibration by using of Fourier transform very often and not only in machinery. Special analyzers are not accessible for normal teaching all the time. This paper is intended above eventuality of approximation this frequency analysis for students by using accessible software accessories and teaching models.
Klíčová slova
Analyzátor, frekvenční analýza, frekvenční spektrum, technická diagnostika, vibrace
Klíčová slova v angličtině
Analyzer, frequency analysis, frequency spectrum, technical diagnostics, vibration
Autoři
Rok RIV
2003
Vydáno
15. 5. 2003
Místo
Zlín
ISBN
80-7318-129-0
Kniha
TD 2003 - DIAGON 2003
Strany od
105
Strany do
110
Strany počet
6
BibTex
@inproceedings{BUT9270, author="František {Vdoleček}", title="Modely pro výuku technické diagnostiky", booktitle="TD 2003 - DIAGON 2003", year="2003", pages="6", address="Zlín", isbn="80-7318-129-0" }