Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
ŠIMBEROVÁ, I.
Originální název
Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů
Anglický název
Importance of the marketing role in company and some aspects from the point of view of czech managers
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Příspěvek se zaměřuje na diskusi zahraničních autorů o změnách postavení marketingu v podniku, kterou reagují na současné problémy uplatňování marketingu v praxi. Upozorňuje na nejaktuálnější oblastí výzkumu, a na některé jejích výsledky. Role marketingu má své specifika i z hlediska různých národních a kulturních kontextů. Z tohoto pohledu je vhodné věnovat pozornost právě prostředí transformujících se ekonomik, do kterých patří i Česká republika a hledat odlišnosti v chápání role marketingu v podniku.
Anglický abstrakt
The paper is intended on disccusion of international authors about changes of the marketing role in company. Marketing role has its specifications in the frame of different national and cultural conditions.The paper is about environment of czech companies and differences in marketing position in this companies.
Klíčová slova v angličtině
role marketingu, české podniky, spokojenost zákazníka
Autoři
Rok RIV
2002
Vydáno
1. 1. 2002
Nakladatel
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská
Místo
Brno
ISBN
XXX
Kniha
New trends of the development of industry
Edice
Strany od
1
Strany do
10
Strany počet
BibTex
@inproceedings{BUT9712, author="Iveta {Šimberová}", title="Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů", booktitle="New trends of the development of industry", year="2002", series="New trends of the development of industry", pages="10", publisher="Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská", address="Brno", isbn="XXX" }