Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
HAVÍŘ, D.
Originální název
Specifické faktory úspěchů - zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals
Anglický název
Specific business success factors - customer experience, value creation and born globals
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Záměrem tohoto článku je ověřit a analyzovat vzájemnou závislost tří potenciálních faktorů úspěchu firem, jimiž jsou zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals.
Anglický abstrakt
The purpose of this article is to analyze and verify the interdependence of the three potential success factors of companies to that are: customer experience, value creation and born globals.
Klíčová slova
zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty, born globals, faktor úspěchu
Klíčová slova v angličtině
customer experience, value creation, born globals, success factor
Autoři
Vydáno
8. 12. 2017
Nakladatel
Vysoké učení technické v Brně Fakulta podnikatelská
Místo
Brno
ISBN
978-80-214-5598-6
Kniha
Workshop specifického výzkumu 2017
Strany od
4
Strany do
16
Strany počet
13
URL
http://hdl.handle.net/11012/70335
BibTex
@inproceedings{BUT145320, author="David {Havíř}", title="Specifické faktory úspěchů - zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals", booktitle="Workshop specifického výzkumu 2017", year="2017", pages="4--16", publisher="Vysoké učení technické v Brně Fakulta podnikatelská", address="Brno", isbn="978-80-214-5598-6", url="http://hdl.handle.net/11012/70335" }