Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
HAVÍŘ, D.
Originální název
Výzkum zákazniké zkuženosti v oblastech B2C a B2B: Využití modelování strukturálními rovnicemi pomocí metody nejmenších čtverců (PLS-SEM)
Anglický název
Research of customer experience in the areas of B2C and B2B: Use of partial least squares structure equation modelling (PLS-SEM)
Typ
článek ve sborníku mimo WoS a Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Cílem tohoto článku je stanovit úroveň současného poznání v oblasti marketingového výzkumu týkajícího se zákaznické zkušenosti v kontextech B2C a B2B, a shrnout zde postoj k využití metody PLS-SEM.
Anglický abstrakt
The aim of this paper is to determiny the current knowledge in the field of customer experience related marketing research in the context of B2C and B2B, and summarize the position to use of the PLS-SEM method.
Klíčová slova
zákaznická zkušenost; B2C; B2B; PLS-SEM; rešerše
Klíčová slova v angličtině
customer experience; B2C; B2B; PLS-SEM; review
Autoři
Vydáno
11. 12. 2020
Nakladatel
Vysoké učení techické v Brně, Fakulta podnikatelská
Místo
Brno
ISBN
978-80-214-5933-5
Kniha
Workshop specifického výzkumu 2020
Strany od
41
Strany do
59
Strany počet
19
BibTex
@inproceedings{BUT166060, author="David {Havíř}", title="Výzkum zákazniké zkuženosti v oblastech B2C a B2B: Využití modelování strukturálními rovnicemi pomocí metody nejmenších čtverců (PLS-SEM)", booktitle="Workshop specifického výzkumu 2020", year="2020", pages="41--59", publisher="Vysoké učení techické v Brně, Fakulta podnikatelská", address="Brno", isbn="978-80-214-5933-5" }