Detail publikace

Využití tržní orientace a doprovodných služeb k výrobkům v českých podnicích

KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.

Originální název

Využití tržní orientace a doprovodných služeb k výrobkům v českých podnicích

Anglický název

The usage of market orientation and customer services in the Czech companies

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Článek je zaměřen na popis dvou důležitých trendů marketingu, a to tržní orientace a doprovodné služby.

Anglický abstrakt

The paper describes two important trends in marketing field - market orientation and providing of customer services for customers.

Klíčová slova

tržní orientace, doprovodné služby, české podniky

Klíčová slova v angličtině

market orientation, customer services, Czech companies

Autoři

KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.

Vydáno

21. 10. 2004

Nakladatel

VUT v Brně, FP

Místo

New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship

ISBN

80-214-2753-1

BibTex

@inproceedings{BUT16772,
  author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}",
  title="Využití tržní orientace a doprovodných služeb k výrobkům v českých podnicích",
  year="2004",
  publisher="VUT v Brně, FP",
  address="New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship",
  isbn="80-214-2753-1"
}