Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
MRÁČEK, P. SEMORÁDOVÁ, P.
Originální název
Komunikací k budování pozitivní image vzdělávací instituce
Anglický název
By Means of Communication to Positive Image Building of an Educational Institution
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Anglický abstrakt
This article presents marketing tools that can be used by managers to get that kind of professional image that will attract present and potential customers and clients and that will create a new and attractive business image. Internal Publications are considered by us to be the most important marketing tools in the area of university's image.
Klíčová slova v angličtině
image of a firm, communikation, management administration, educational institution, satisfied customer
Autoři
MRÁČEK, P.; SEMORÁDOVÁ, P.
Vydáno
30. 11. 2006
Nakladatel
Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Místo
Trnava (SK)
ISBN
80-89220-51-7
Kniha
Budovanie pozitívneho imidžu vzdelávacích inštitúcií
Strany od
60
Strany do
69
BibTex
@inproceedings{BUT24263, author="Pavel {Mráček} and Petra {Semorádová}", title="Komunikací k budování pozitivní image vzdělávací instituce", booktitle="Budovanie pozitívneho imidžu vzdelávacích inštitúcií", year="2006", pages="60--69", publisher="Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave", address="Trnava (SK)", isbn="80-89220-51-7" }