Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
MILICHOVSKÝ, F.
Originální název
Marketingová efektivnost v kontextu strategického marketingu
Anglický název
Marketing efficiency in strategic marketing context
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Strategický marketing je potreba chápat jako nastroj, s jehož pomoci jsou vytváreny veškeré budoucí plány, které se týkají odbytu produktu. Je nedílnou soucástí strategického rízení podniku, které napomáhá upevnovat vlastní postavení na trhu. Z duvodu soucasného trendu tvorby efektivních organizaci je nezbytné overovat návratnost vynaložených prostredku a zjištovat mimo jiné efektivitu techto prostredku, které byly vloženy do marketingu organizace.
Anglický abstrakt
Strategic marketing can be understood as a tool, which can help create almost all future plans connected to sales. Strategic marketing is included in strategic management which helps to improve own market share. However, trend of creation effectiveness companies is increasing and there are necessary to check returns of finance and search for efficiency of these funds which were input into marketing.
Klíčová slova
Marketingová efektivnost, strategický marketing, výkonnost, strategie
Klíčová slova v angličtině
Marketing efficiency, strategy marketing, performance, strategy
Autoři
Rok RIV
2010
Vydáno
14. 12. 2010
Místo
Brno
ISBN
978-80-214-4194-1
Kniha
International workshop for PhD students
Strany od
1
Strany do
6
Strany počet
BibTex
@inproceedings{BUT36088, author="František {Milichovský}", title="Marketingová efektivnost v kontextu strategického marketingu", booktitle="International workshop for PhD students", year="2010", pages="1--6", address="Brno", isbn="978-80-214-4194-1" }