Detail publikace

Marketing informací

ZINECKER, M.

Originální název

Marketing informací

Anglický název

Information Marketing

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Článek zdůrazňuje roli informací v zahraničním obchodě a jeho cílem je podat přehled o aktivitách státu v oblasti poskytování informací českým exportérům. Neomezuje se však na pouhý popis systému, ale snaí se postihnout i základní trendy vývoje této části státní proexportní politiky, a to jak v rámci České republiky, tak i v rámci celosvětovém.

Anglický abstrakt

This article is featuring the information role in the foreign trade and its aim to give overview about state´s activities in the sphere of information provision to Czech exporters. The article doesn´t stint on description of this system, but it studies basic trends of evolution of this part of export policy.

Klíčová slova v angličtině

information, foreign trade, support of export

Autoři

ZINECKER, M.

Vydáno

1. 1. 2002

Nakladatel

Provozně ekonomická fakulta, Mendelova zemědělská a lesnická universita v Brně

Místo

Brno

ISBN

80-7302-035-1

Kniha

Firma a konkurenční prostředí

Edice

5

Strany od

384-389

Strany počet

389