Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
ZINECKER, M.
Originální název
Marketing informací
Anglický název
Information Marketing
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Článek zdůrazňuje roli informací v zahraničním obchodě a jeho cílem je podat přehled o aktivitách státu v oblasti poskytování informací českým exportérům. Neomezuje se však na pouhý popis systému, ale snaí se postihnout i základní trendy vývoje této části státní proexportní politiky, a to jak v rámci České republiky, tak i v rámci celosvětovém.
Anglický abstrakt
This article is featuring the information role in the foreign trade and its aim to give overview about state´s activities in the sphere of information provision to Czech exporters. The article doesn´t stint on description of this system, but it studies basic trends of evolution of this part of export policy.
Klíčová slova v angličtině
information, foreign trade, support of export
Autoři
Vydáno
1. 1. 2002
Nakladatel
Provozně ekonomická fakulta, Mendelova zemědělská a lesnická universita v Brně
Místo
Brno
ISBN
80-7302-035-1
Kniha
Firma a konkurenční prostředí
Edice
5
Strany od
384-389
Strany počet
389