Project detail

Improvement of education andincrease of managerś competence within Master study program Economy and Management at Brno University of Technology, Fakulty Business and Management

Duration: 01.07.2006 — 30.06.2008

Mark

CZ.04.1.03/3.2.15.2/0284

Default language

Czech

People responsible

Kocmanová Alena, prof. Ing., Ph.D. - principal person responsible

Units

Faculty of Business and Management
- beneficiary (2006-11-13 - not assigned)

Results

SOLAŘ, J. Možnosti zaměření dalšího výzkumu v oblasti měření a hodnocení výkonnosti podniků. In Progresivní metody a nástroje managementu a ekonomiky podniku. VUT Brno-FP. Brno: VUT Brno, Fakulta podnikatelská, 2005. s. 233-241. ISBN: 80-214-3099-0.
Detail

CHALUPSKÝ, V. Nové trendy v marketingu a jejich odraz v procesu zkvalitnění vzdělávání. In Nové trendy v marketingu. EF JČU. Tábor: Jihočeská univerzita v Č. Budějovicích, 2007. s. 38-48. ISBN: 978-80-7040-968-8.
Detail

KOCMANOVÁ, A.; NĚMEČEK, P.; ŠIMBEROVÁ, I. ZKVALITNĚNÍ VZDĚLÁVÁNÍ A ZVYŠOVÁNÍ KOMPETENCE MANAŽERŮ V RÁMCI MAGISTERSKÉHO STUDIJNÍHO PROGRAMU EKONOMIKA A MANAGEMENT NA FAKULTĚ PODNIKATELSKÉ VYSOKÉHO UČENÍ TECHNICKÉHO V BRNĚ. In FESTIVE SCIENTIFIC CONFERENCE ON THE OCCASION OF 15 TH ANNIVERSARY OF THE ESTABLISCHMENT OF FACULTY OF BUSINESS AND MANAGEMENT BRNO UNIVERSITY OF TECHNOLOGY. 1. Brno: VUT v Brně, FP, 2007. s. 15-21. ISBN: 978-80-214-3482-0.
Detail

MELUZÍN, T.; VÍCHA, T. Možnosti využití marketingu ve vybraných oblastech investování do cenných papírů. In Nové trendy v marketingu pri uplatnení společenskej koncepcie marketingu. 1. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2006. s. 135-140. ISBN: 978-80-89220-55-7.
Detail

MELUZÍN, T.; SEMORÁDOVÁ, P. APPROACH COMPARISON OF DEFINITION OF TERM "SECURITY" ACCORDING TO THE CURRENT ECONOMIC AND LEGAL THEORIES. In 6th International Conference. 1. Miskolc: University of Miskolc, 2007. p. 623-627. ISBN: 978-963-661-783-7.
Detail

MELUZÍN, T.; ZEMAN, V. Inovace předmětu Bankovnictví. In Rozvoj lidksých zdrojů. 1. Brno: FP VUT V Brně, 2007. s. 1 (1 s.). ISBN: 978-80-214-3383-0.
Detail

NĚMEČEK, P.; KOCMANOVÁ, A. Interaktivní podpora výchovy manažerů v rámci magisterského studijního programu ekonomika a management. In Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Znalostní ekonomika - trendy rozvoje vzdělávání, vědy a praxe. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. s. 70-70. ISBN: 978-80-7318-646-3.
Detail

KOCMANOVÁ, A.; HERALECKÝ, T. Návrh inovace předmětu Praktikum na PC z Nákladového managementu. In Rozvoj lidských zdrojů. Brno: 2007. s. 10-10. ISBN: 978-80-214-3383-0.
Detail

CHALUPSKÝ, V. Strategic Marketing - a Case of Brewing Industry. Sevilla: 2007.
Detail

Nové trendy v marketingu. Tábor (22.02.2007)
Detail