Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-BCCSMEAk. rok: 2022/2023
Klíčovým aspektem předmětu je zaměření všech přístupů na úroveň malých a středních firem. Prezentace přístupů k rozvoji konkurenceschopnosti firmy s důrazem na koncepci úspěchuschopnosti, pojetí zdrojů a základních kompetencí a rozvoj značky. Vymezení přístupu ke komunikaci podniku. Vymezení klíčových prvků strategie podniku. Hodnocení konkurenceschopnosti podniku. Principy rozvoje značky a jejich využití pro rozvoj business modelu podniku. Problematika konkurenční výhody a hodnoty pro zákazníka.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Studenti se seznámí s přístupy chápání strategie, konkurenceschopnosti a rozvoje značky. Naučí se aplikovat koncepci úspěchuschopnosti v podmínkách malých a středních firem. Budou schopni definovat a vyhodnotit strategické cíle rozvoje podniku na základě analýzy konkurenčního prostoru. Studenti budou umět zvolit adekvátní přístupy k rozvoji konkurenční výhody a konkurenceschopnosti malé a střední firmy. Seznámí se s principy rozvoje hodnoty, základních kompetencí, zdrojů a rozvoje značky v kontextu konkurenceschopnosti firmy. Budou umět vymezit teoretické postupy při hodnocení strategie, konkurenceschopnosti a značky firmy a naučí se jak je uplatňovat v praxi. Naučí se vnímat rozdíly mezi jednotlivými marketingově komunikačními nástroji v kontextu komunikace značky, produktu a firmy. Budou schopni rozhodovat, který přístup k rozvoji značky je vhodný vzhledem ke strategickým cílům podnikatele.
Způsob a kritéria hodnocení
Pro absolvování předmětu je rozhodující počet bodů získaných za zpracování a obhajobu projektu a ústní zkoušku zaměřenou na obahojobu projektu rozvoje značky. Bodování jednotlivých částí je následující:• Hodnocení zpracování a obhajoby mezinárodního projektu – až 75 bodů.• Zkouška – obhajoba projektu rozvoje značky vlastního projektu – až 50 bodů
Hodnocení zahrnuje bodové srážky za absence ve výuce - viz kontrolovaná výuka.
Výsledná klasifikace se odvíjí od celkového počtu získaných bodů a je v souladu s ECTS. Opravné termíny zkoušek se řídí studijním a zkušebním řádem.
Podmínky pro studenty s ISP
- zpracování projektu (max 75 bodů) + zkouška formou obhajoby projektu (max 50 bodů)
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Účast na cvičeních a přednáškách je povinná a kontrolovaná. Každá neúčast na předepsané formě výuky je hodnoceny srážkou pěti bodů z finálního hodnocení. Maximální počet absencí je 4.
Základní literatura
Doporučená literatura
Elearning
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor BAK-ESBD , 2 ročník, letní semestr, povinný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Cvičení
Definice problému rozvoje značkyVýzkum a analýza při rozvoji značkyVarianty strategického rozvoje značkyTestování značkyPlán rozvoj značkyVizuální prezentace rozvoje značky