Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail projektu
Období řešení: 01.01.2014 — 31.12.2014
Zdroje financování
Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT
- plně financující (2014-01-01 - 2015-12-31)
O projektu
Podstatou projektu je sledování a vyhodnocování dilatace a silového působení mostu na bezstykovou kolej vlivem tepelných změn přímo v terénu a následně v programovém prostředí na bázi metody konečných prvků. Sledování bude prováděno na mostě, který svou dilatační délkou přesahuje největší přípustnou dilatační délku mostu s bezstykovou kolejí podle předpisu SŽDC S3 Železniční svršek, Díl XII.
Označení
FAST-J-14-2528
Originální jazyk
čeština
Řešitelé
Vendel Jiří, Ing., Ph.D. - hlavní řešitelPlášek Otto, doc. Ing., Ph.D. - spoluřešitelValehrach Jan, Ing., Ph.D. - spoluřešitel
Útvary
Ústav železničních konstrukcí a staveb- interní (01.01.2014 - 31.12.2014)Fakulta stavební- příjemce (01.01.2014 - 31.12.2014)
Výsledky
VENDEL, J. Sledování a ověřování míry spolupůsobení bezstykové koleje a mostních konstrukcí. In Sborník abstraktů. Brno: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta stavební, Veveří 331/95, 602 00 Brno, 2015. s. 187-187. ISBN: 978-80-214-5091-2.Detail
VENDEL, J.; MACH, V.; PLÁŠEK, O.; VALEHRACH, J.; ŘÍHA, T. Comprehensive Verification of The Behavior of The Continuous Welded Rail On The Bridge. In Modern railway for 21st Century. Acta Polytechnica CTU Proceeding. Praha: Czech Technical University in Prague, 2022. p. 54-60. ISBN: 978-80-01-06996-7.Detail
VENDEL, J. Interakce mostní konstrukce a bezstykové koleje. 2015. s. 1-26.Detail