Detail projektu

Vlivy vnějšího prostředí na výsledky automatizovaného monitoringu při stavbě londýnského metra

Období řešení: 01.01.2015 — 31.12.2015

Zdroje financování

Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT

- plně financující (2015-01-01 - 2016-12-31)

O projektu

Cílem projektu je vyhodnocení vlivu vnějšího prostředí ve specifických podmínkách stavby londýnského metra, působících jednak na měřící systém a jednak na existující stavební konstrukce na povrchu i v podzemí. Teplotní vlivy budou vyhodnoceny z dlouhodobě monitorovaných dat získaných při zahraniční pracovní stáži v roce 2014. Výsledky analýz budou přímo využity v dizertační práci.

Označení

FAST-J-15-2722

Originální jazyk

čeština

Řešitelé

Vávrová Eva, Ing. - hlavní řešitel
Bureš Jiří, doc. Ing., Ph.D. - spoluřešitel

Útvary

Ústav geodézie
- interní (01.01.2015 - 31.12.2015)
Fakulta stavební
- příjemce (01.01.2015 - 31.12.2015)

Výsledky

BUREŠ, J.: GMEDU15; Technologie geodetického monitoringu deformací konstrukcí šachty lokalizace havárie při ověřovací zkoušce integrity kontejmentu ohranné obálky reaktorového bloku jaderné elektrárny. Jaderná elektrárna Dukovany. (ověřená technologie)
Detail

BUREŠ, J.: TZBP15; Technologie budování a údržby Železničního bodového pole (ŽBP) technologiemi Globálních navigačních satelitních systémů (GNSS) v reálném čase s metrologickou návazností na geodetické referenční systémy ČR. SŽDC Praha. (ověřená technologie)
Detail