Detail projektu
Vlivy vnějšího prostředí na výsledky automatizovaného monitoringu při stavbě londýnského metra
Období řešení: 1.1.2015 — 31.12.2015
Zdroje financování
Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT
O projektu
Cílem projektu je vyhodnocení vlivu vnějšího prostředí ve specifických podmínkách stavby londýnského metra, působících jednak na měřící systém a jednak na existující stavební konstrukce na povrchu i v podzemí. Teplotní vlivy budou vyhodnoceny z dlouhodobě monitorovaných dat získaných při zahraniční pracovní stáži v roce 2014. Výsledky analýz budou přímo využity v dizertační práci.
Označení
FAST-J-15-2722
Originální jazyk
čeština
Řešitelé
Vávrová Eva, Ing. - hlavní řešitel
Bureš Jiří, doc. Ing., Ph.D. - spoluřešitel
Útvary
Ústav geodézie
- odpovědné pracoviště (1.1.1989 - nezadáno)
Ústav geodézie
- interní (1.1.2015 - 31.12.2015)
Fakulta stavební
- příjemce (1.1.2015 - 31.12.2015)
Výsledky
BUREŠ, J.: GMEDU15; Technologie geodetického monitoringu deformací konstrukcí šachty lokalizace havárie při ověřovací zkoušce integrity kontejmentu ohranné obálky reaktorového bloku jaderné elektrárny. Jaderná elektrárna Dukovany. (ověřená technologie)
Detail
BUREŠ, J.: TZBP15; Technologie budování a údržby Železničního bodového pole (ŽBP) technologiemi Globálních navigačních satelitních systémů (GNSS) v reálném čase s metrologickou návazností na geodetické referenční systémy ČR. SŽDC Praha. (ověřená technologie)
Detail
Odpovědnost: Vávrová Eva, Ing.