Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Ing.
Ph.D.
FEEC, FEECDO VO
+420 54114 6398jedlickoval@vut.cz
Send BUT message
2015
SYCHROVÁ, L.; ŠIMBEROVÁ, I. Evaluation of selected criteria in the buildings life cycle from the perspective of supplier and user. In The 25th International Business Information Management (IBIMA) Conference: Conference Proceedings. IBIMA, 2015. p. 1-7. ISBN: 978-0-9860419-4-5.Detail | WWW
2013
ŠIMBEROVÁ, I.; ŠMAKALOVÁ, P.; SYCHROVÁ, L.; MILICHOVSKÝ, F. Obchodování. Obchodování. Brno: VUTIUM, 2013. ISBN: 978-80-214-4709- 7.Detail
SYCHROVÁ, L. TREND OF THE CZECH CONSTRUCTION MARKET. Rozvoj malých a středních podniků ve stavebnictví (1). 2013. p. 141-147. ISBN: 978-80-210-6187- 3.Detail
SYCHROVÁ, L. METRIKY EFEKTIVNOSTI ČESKÝCH STAVEBNÍCH PODNIKŮ VZHLEDEM K ŽIVOTNÍMU CYKLU. Rozvoj malých a středních podniků ve stavebnictví (1). Brno: 2013. p. 135-141. ISBN: 978-80-210-6187- 3.Detail
SYCHROVÁ, L. Measuring the effectiveness of marketing activities use in relation to company size. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, 2013, vol. 2013, no. 2, p. 500-506. ISSN: 1211- 8516.Detail
2012
SYCHROVÁ, L.; ŠIMBEROVÁ, I. KEY PERFORMANCE INDICATORS AS A BASIC ELEMENT FOR A MARKETING EFFICIENCY MEASUREMENT. Business: Theory and Practice, 2012, vol. 13, no. 4, p. 488-493. ISSN: 1648- 0627.Detail
SYCHROVÁ, L. EVALUATION OF APPROACHES USING THE PRODUCT LIFECYCLE. Economics and management- 2007, 2012, vol. 17, no. 4, p. 1479-1483. ISSN: 1822- 6515.Detail
ŠIMBEROVÁ, I.; SYCHROVÁ, L.; ŠMAKALOVÁ, P.; MILICHOVSKÝ, F. The choice and intensity of marketing activities use in relation to company size. In International Conference. In Trends in economics and management for the 21st century (id 20445). 2012. Brno, Česká republika: CERM, 2012. p. 1-11. ISBN: 978-80-214-4581- 9.Detail
SYCHROVÁ, L. ANALYSIS OF CZECH CONSTRUCTION FOR FURTHER RESEARCH IN THIS AREA. Mezinárodní workshop doktorandských prací. 2012. ISBN: 978-80-214-4632- 8.Detail
2011
MILICHOVSKÝ, F.; SOLČANSKÝ, M.; SYCHROVÁ, L. Přístupy k měření efektivnosti marketingových činnost. TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU, 2011, vol. V, no. 8, p. 131-138. ISSN: 1802- 8527.Detail
SOLČANSKÝ, M.; MILICHOVSKÝ, F.; SYCHROVÁ, L. Study of measuring marketing effectiveness. In Enterprise and Competitive Environment. Brno: Mendel University of Brno, Faculty of Business and Economics, 2011. p. 822-837. ISBN: 978-80-87106-40- 2.Detail
SOLČANSKÝ, M.; SYCHROVÁ, L.; MILICHOVSKÝ, F. Marketing Effectiveness by Way of Metrics. Economics and management- 2007, 2011, vol. 2011, no. 16, p. 1323-1328. ISSN: 1822- 6515.Detail
SYCHROVÁ, L. Aspects of evaluation of the effectiveness of the Czech construction industry due to the life cycle. International Scientific Conference “ Whither Our Economies, 2011, vol. 2011, no. 1, p. 151-157. ISSN: 2029- 8501.Detail
2009
SOLČANSKÝ, M.; SYCHROVÁ, L.; MILICHOVSKÝ, F. Současné metódy měření efektívnosti marketingových činností. Dny Práva 2009. Brno: 2009. p. 163-164. ISBN: 978-80-210-4989- 5.Detail
*) Publications are generated once a 24 hours.