Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Project detail
Duration: 01.03.2020 — 28.02.2021
Funding resources
Brno University of Technology - Vnitřní projekty VUT
- whole funder (2020-01-01 - 2021-12-31)
On the project
Projekt se zaměřuje na identifikaci a popis vlivu digitálních kompetencí pracovníků a popis prostředí podporující rozvoj digitálních kompetencí a úspěšný průběh digitální transformace v podniku. Dosažení konsensu ve strategických klíčových rozhodovacích procesech bylo vždy velkou výzvou pro vrcholový management ve společnostech napříč celým světem. Od vedení se vyžaduje, aby rozhodovací proces byl mnohem přesnější a rychlejší , čímž dochází k nasazování nových technologií v realitě průmyslu 4.0.
Mark
FP-J-20-6396
Default language
Czech
People responsible
Holendová Petra, Ing. - fellow researcherKaras Andrea, Ing. - fellow researcherKonečná Zdeňka, doc. Ing., Ph.D. - fellow researcherVraniak Lukáš, Ing., Ph.D. - fellow researcherPetrová Kateřina, Ing., Ph.D. - principal person responsible
Units
Faculty of Business and Management- beneficiary (2020-01-01 - 2020-12-31)Institute of Management- internal (2020-01-01 - 2020-12-31)
Results
HORNUNGOVÁ, J.; PETROVÁ, K.; MILICHOVSKÝ, F. Modeling cause and effect relationships of strategy map using economic and social performance factors in the organizational culture. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, 2020, vol. 68, no. 3, p. 613-624. ISSN: 1211-8516.Detail
PETROVÁ, K. The Impact of Digital Technologies on Neoclassical Labor Market. Danube, 2022, vol. 13, no. 4, p. 318-330. ISSN: 1804-6746.Detail
KONEČNÁ, Z.; CHVÁTALOVÁ, Z. Knowledge and understandings of business practices education for SDGs – Czech point of view. 2020. p. 1-22.Detail
KARAS, A.; NOVOTNÁ BŘEZNOVSKÁ, B. DIGITALIZATION AND ITS IMPACT ON HUMAN RESOURCES AND HR MARKETING. In MARKETING IDENTITY: COVID-2.0 Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference “Marketing Identity 2020: COVID-2.0”, 11th November 2020, online, Slovakia. 2020. p. 233-247. ISBN: 978-80-572-0107-6.Detail
PETROVÁ, K. Vliv pandemie COVID-19 na obsah organizační kultury. Workshop specifického výzkumu 2020. Brno: Vysoké učení technické, 2021. s. 175-187. ISBN: 978-80-214-5933-5.Detail
VRANIAK, L. Významné prvky kompetencií v automobilovom priemysle. Workshop specifického výzkumu 2019. Brno: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, 2020. s. 318-323. ISBN: 978-80-214-5933-5.Detail
KARAS, A. Covid-19 a jeho vliv na trh práce a digitalizaci. 2020. s. 102-110. ISBN: 978-80-214-5933.Detail
HOLENDOVA,P. Vliv interního marketingu na organizační chování v podniku. Workshop specifického výzkumu 2020. Vysoké učení technické: 2020. s. 77-83. ISBN: 978-80-214-5933-5.Detail
PETROVÁ, K. The Importance of Organizational Culture in the Digital Age. Scientia&Societas, 2021, vol. 17, no. 2, p. 11-22. ISSN: 1801-7118.Detail
KONEČNÁ, Z.; GONI, F. Stepping-up and Promoting Education and Innovation toward Sustainable Development Goals Through Educational Laboratory. Brno: NETME Centre, 2020. p. 1-2.Detail
KONEČNÁ, Z.; GONI, F. Stepping-up and Promoting Education and Innovation toward Sustainable Development Goals Through Educational Laboratory. Brno: NETME Centre, 2020. p. 1-16.Detail
KONEČNÁ, Z.; KLEMEŠ, J.; FAN, Y.; KAPUSTENKO, P. Discussion "Impacts of COVID-19 on Teaching and Research: Challenges and Opportunities. 2020.Detail
KONEČNÁ, Z.; KEUSCHER, T. Leadership Metaphors as expressions of Implicit Leadership Theories in Germany and the Czech Republic. Brno: Brno University of Technology, 2019. p. 117-128.Detail
KARAS, A. Effect of the pandemic on the working environment in the years 2020 – 2021. 2022. p. 46-58. ISBN: 978-80-214-6069-0.Detail
KONEČNÁ, Z.; KEUSCHER, T. Implicit Leadership Theories in Central and East European Countries in Comparison with Germany. Lisboa, Portugal: 2019.Detail