Detail projektu

Vliv digitální kompetence pracovníků a prostředí na průběh digitální transformace v podniku

Období řešení: 01.03.2020 — 28.02.2021

Zdroje financování

Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT

- plně financující (2020-01-01 - 2021-12-31)

O projektu

Projekt se zaměřuje na identifikaci a popis vlivu digitálních kompetencí pracovníků a popis prostředí podporující rozvoj digitálních kompetencí a úspěšný průběh digitální transformace v podniku. Dosažení konsensu ve strategických klíčových rozhodovacích procesech bylo vždy velkou výzvou pro vrcholový management ve společnostech napříč celým světem. Od vedení se vyžaduje, aby rozhodovací proces byl mnohem přesnější a rychlejší , čímž dochází k nasazování nových technologií v realitě průmyslu 4.0.

Označení

FP-J-20-6396

Originální jazyk

čeština

Řešitelé

Petrová Kateřina, Ing., Ph.D. - hlavní řešitel
Holendová Petra, Ing. - spoluřešitel
Karas Andrea, Ing. - spoluřešitel
Konečná Zdeňka, doc. Ing., Ph.D. - spoluřešitel
Vraniak Lukáš, Ing. - spoluřešitel

Útvary

Fakulta podnikatelská
- příjemce (01.01.2020 - 31.12.2020)
Ústav managementu
- interní (01.01.2020 - 31.12.2020)

Výsledky

HORNUNGOVÁ, J.; PETROVÁ, K.; MILICHOVSKÝ, F. Modeling cause and effect relationships of strategy map using economic and social performance factors in the organizational culture. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, 2020, vol. 68, no. 3, p. 613-624. ISSN: 1211-8516.
Detail

PETROVÁ, K. The Impact of Digital Technologies on Neoclassical Labor Market. Danube, 2022, vol. 13, no. 4, p. 318-330. ISSN: 1804-6746.
Detail

KONEČNÁ, Z.; CHVÁTALOVÁ, Z. Knowledge and understandings of business practices education for SDGs – Czech point of view. 2020. p. 1-22.
Detail

KARAS, A.; NOVOTNÁ BŘEZNOVSKÁ, B. DIGITALIZATION AND ITS IMPACT ON HUMAN RESOURCES AND HR MARKETING. In MARKETING IDENTITY: COVID-2.0 Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference “Marketing Identity 2020: COVID-2.0”, 11th November 2020, online, Slovakia. 2020. p. 233-247. ISBN: 978-80-572-0107-6.
Detail

PETROVÁ, K. Vliv pandemie COVID-19 na obsah organizační kultury. Workshop specifického výzkumu 2020. Brno: Vysoké učení technické, 2021. s. 175-187. ISBN: 978-80-214-5933-5.
Detail

VRANIAK, L. Významné prvky kompetencií v automobilovom priemysle. Workshop specifického výzkumu 2019. Brno: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, 2020. s. 318-323. ISBN: 978-80-214-5933-5.
Detail

KARAS, A. Covid-19 a jeho vliv na trh práce a digitalizaci. 2020. s. 102-110. ISBN: 978-80-214-5933.
Detail

HOLENDOVA,P. Vliv interního marketingu na organizační chování v podniku. Workshop specifického výzkumu 2020. Vysoké učení technické: 2020. s. 77-83. ISBN: 978-80-214-5933-5.
Detail

PETROVÁ, K. The Importance of Organizational Culture in the Digital Age. Scientia&Societas, 2021, vol. 17, no. 2, p. 11-22. ISSN: 1801-7118.
Detail

KONEČNÁ, Z.; GONI, F. Stepping-up and Promoting Education and Innovation toward Sustainable Development Goals Through Educational Laboratory. Brno: NETME Centre, 2020. p. 1-2.
Detail

KONEČNÁ, Z.; GONI, F. Stepping-up and Promoting Education and Innovation toward Sustainable Development Goals Through Educational Laboratory. Brno: NETME Centre, 2020. p. 1-16.
Detail

KONEČNÁ, Z.; KLEMEŠ, J.; FAN, Y.; KAPUSTENKO, P. Discussion "Impacts of COVID-19 on Teaching and Research: Challenges and Opportunities. 2020.
Detail

KONEČNÁ, Z.; KEUSCHER, T. Leadership Metaphors as expressions of Implicit Leadership Theories in Germany and the Czech Republic. Brno: Brno University of Technology, 2019. p. 117-128.
Detail

KARAS, A. Effect of the pandemic on the working environment in the years 2020 – 2021. 2022. p. 46-58. ISBN: 978-80-214-6069-0.
Detail

KONEČNÁ, Z.; KEUSCHER, T. Implicit Leadership Theories in Central and East European Countries in Comparison with Germany. Lisboa, Portugal: 2019.
Detail