Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail projektu
Období řešení: 01.03.2018 — 28.02.2019
Zdroje financování
Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT
- plně financující (2018-01-01 - 2019-12-31)
O projektu
Projekt je zaměřen na řízení a spolutvorbu zákaznické zkušenosti jako možné způsoby podpory tvorby vyšší hodnoty vnímané zákazníkem a zvyšování konkurenceschopnosti na produktově a služebně komoditizovaném trhu. Cílem projektu je na teoretické rovině shrnout současný stav poznaní o zákaznické zkušenosti. Z primárních a sekundárních zdrojů analyzovat možné způsoby řízení a spolutvorby zákaznické zkušenosti a ověřit jejich vliv na hodnotu vnímanou zákazníkem. Dále formulovat závěry a doporučení pro podniky ve vybraných odvětvích.
Označení
FP-J-18-4874
Originální jazyk
čeština
Řešitelé
Havíř David, Ing., Ph.D. - hlavní řešitelChalupský Vladimír, doc. Ing., CSc., MBA - spoluřešitelMachala Jan, Ing. - spoluřešitel
Útvary
Ústav managementu- interní (01.01.2018 - 31.12.2018)Fakulta podnikatelská- příjemce (01.01.2018 - 31.12.2018)
Výsledky
HAVÍŘ, D.; MACHALA, J. Comparing Customer Journeys in the Transportation Service Industry. In 5th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Art SGEM 2018 Conference Proceedings Volume 5. SGEM International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts. Sofia, Bulgaria: STEF92 Technology Ltd., 2018. p. 141-148. ISBN: 978-619-7408-65-2. ISSN: 2367-5659.Detail
MACHALA, J.; HAVÍŘ, D. You can not do it yourself: enhancing experience through co-creation. Trends in Economics and Management, 2019, vol. 13, no. 33, p. 51-57. ISSN: 2336-6508.Detail
MACHALA, J. Creating customer journey map. In Workshop specifického výzkumu 2018. Brno: 2018. p. 151-160. ISBN: 978-80-214-5705-8.Detail
HAVÍŘ, D.; MACHALA, J. How to prepare an impressive journey: Dimensional decomposition of customer experience. In MERKÚR 2018 :The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. Bratislava: Vydavatel'stvo EKONÓM, 2018. p. 91-100. ISBN: 978-80-225-4554-9.Detail
HAVÍŘ, D. CXM Framework: Systematický přístup k problematice zákaznické zkušenosti. In Workshop specifického výzkumu 2018. Brno: 2018. s. 66-77. ISBN: 978-80-214-5705-8.Detail
HAVÍŘ, D. Building competitive advantage through customer experience management. Acta academica karviniensia, 2019, vol. 19, no. 2, p. 28-41. ISSN: 1212-415X.Detail