Project detail

Analýza přístupů k dosahování synergických efektů v managementu a marketingu s důrazem na efektivitu a společenskou odpovědnost podniků

Duration: 1.1.2012 — 31.12.2012

Funding resources

Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT

On the project

Z analýzy ekonomických pramenů, odborných publikací, analýz a zpráv předchozích výzkumů se ukazuje, že klíčovým problémem českých podniků i přes aplikaci různých nových metod a přístupů je kromě oblasti strategického řízení především koordinace a efektivnost manažerských, obchodních a marketingových aktivit podniků. Veškeré manažerské a marketingové aktivity v rámci společenské odpovědnosti podniků jsou koordinovány tak, aby se maximalizovaly jejich synergické důsledky, což přináší následné hodnoty i v oblasti hospodárnosti.

Mark

FP-S-12-1764

Default language

Czech

People responsible

Units

Institute of Management
- responsible department (1.1.1989 - not assigned)
Institute of Management
- internal (1.1.2012 - 31.12.2012)
Faculty of Business and Management
- beneficiary (1.1.2012 - 31.12.2012)

Results

TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. Interfunctional Coordination of Service Offering Provided by Manufacturers. Engineering Economics, 2016, vol. 27, no. 5, p. 519-526. ISSN: 1392-2785.
Detail

KOPČÁNI, J. Rozhodovací proces o výrobě nebo nákupu. In IMEA 2012 Sborník příspěvků 12.ročníku doktorandské konference Hradec Králové 10. - 11. května 2012. Gaudeamus. Hradec Králové, 2012: nakladatelství GAUDEAMUS, Univerzita Hradec Králové, 2012. s. 30-30. ISBN: 978-80-7435-185-3.
Detail

ŠUPINA, T.; JUŘICA, P. Normy spotreby času ako nástroj štíhlej výroby podniku. In Mezinárodní workshop doktorandských prací. 1. Brno: Fakulta podnikatelská, 2012. s. 45-51. ISBN: 978-80-214-4632-8.
Detail

MAZLOVÁ, T. Referenční modely pro řízení IT. IT Systems, 2012, roč. 2012, č. 12, s. 48-49. ISSN: 1802-615X.
Detail

RAŠTICOVÁ, M.; KONEČNÝ, Š. Slaďování pracovního a soukromého života jako prevence psychického zdraví zaměstnanců. Výsledky výzkumného šetření u vybraných firem v ČR. Praha: EASC, 2012.
Detail

RAŠTICOVÁ, M. Leadership diverzitních týmů v České republice a srovnání se situací v Evropské unii. In Firma jako živý organismus a vyjímečnost činů je cesta k úspěchu. Ostrava: VŠB Ostrava, 2012. s. 114-139.
Detail

NAVRÁTILOVÁ, L.; RAŠTICOVÁ, M.; NĚMEČEK, L. Hofstede Cultural Dimensions in a Czech Retail Chain. Journal on Legal and Economic Issues of Central Europe, 2012, vol. 3, no. 1, p. 91-99. ISSN: 2043-085X.
Detail

KOLEŇÁK, J.; SMOLÍKOVÁ, L. Use of the Instruments of Project Management in Business Practice in the Czech Republic. In International Conference Trends in Economics and Management for the 21st Century. Brno: FP VUT, 2012. p. 1-8. ISBN: 978-80-214-4581-9.
Detail

KOLEŇÁK, J.; KOLEŇÁKOVÁ, L. Je synergie cestou ke zvýšení hodnoty podniku?. Scientia&Societas, 2012, roč. VIII, č. 3, s. 128-138. ISSN: 1801-7118.
Detail

RAŠTICOVÁ, M. The Impact of ICT use for Work.Life Balance Organizational Policies. The Case of Managers in Selected Czech Companies. Istanbul, Turecko: TMB Turkey, 2012. p. 174-175.
Detail

TICHÝ, O. Informační a komunikační technologie jako zdroj technostresu u českých zaměstnanců. Scientia&Societas, 2012, roč. VIII, č. 4, s. 186-197. ISSN: 1801-7118.
Detail

RAŠTICOVÁ, M. Efektivní přístupy k vedení diverzitních týmů v českých podnicích. Efektivní přístupy k vedení diverzitních týmů v českých podnicích. Brno: CERM, 2012. ISBN: 978-80-7204-809-0.
Detail

ŠIMBEROVÁ, I.; SYCHROVÁ, L.; ŠMAKALOVÁ, P.; MILICHOVSKÝ, F. The choice and intensity of marketing activities use in relation to company size. In International Conference. In Trends in economics and management for the 21st century (id 20445). 2012. Brno, Česká republika: CERM, 2012. p. 1-11. ISBN: 978-80-214-4581-9.
Detail

POLLARD, D.; ŠIMBEROVÁ, I. MARKETING IN HIGH-TECHNOLOGY FIRMS. Business: Theory and Practice, 2012, vol. 13, no. 4, p. 465-471. ISSN: 1648-0627.
Detail

HLAVSA, P.; ROSENBERG, J. KRITICKÉ FAKTORY ÚSPĚCHU PROCESU ZPRACOVÁNÍ PRŮKAZU ENERGETICKÉ NÁROČNOSTI STÁVAJÍCÍCH BUDOV. In Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2012. Hradec Králové: Magnanimitas, 2012. s. 287-295. ISBN: 978-80-905243-3-0.
Detail

HANZELKA, M. VYUŽITÍ KONCEPCE CUSTOMER LIFE-TIME VALUE VE STRATEGICKÉM ŘÍZENÍ FIREM. In Sborník příspěvků z mezinírodní vědecké konference. 2012017. Hradec Králové: Magnanimitas, 2012. s. 1-7. ISBN: 978-80-905243-3-0.
Detail

HANZELKA, M. Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies. In Meziárodní workshop doktorandských prací. Brno: VUT, Fakulta podnikatelská, 2012. s. 1-7. ISBN: 978-80-214-4632-8.
Detail

MRÁČEK, P.; VESELÁ, J.; ZICH, R. Co-creation in the Image Development in Car Industry: Possibilities and Limits. TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU, 2012, vol. 6, no. 12, p. 114-127. ISSN: 1802-8527.
Detail

ROSENBERG, J.; ŠMAKALOVÁ, P. Kritické Faktory Úspěchu: Případová Studie Společnosti Kofola a.s. In Mezinárodní workshop doktorandských prací. Brno: FP, VUT Brno, 2012. s. 25-31. ISBN: 978-80-214-4632-8.
Detail

ZICH, R. Koncepce úspěchuschopnosti Konkurenceschopnost - vítězství, nebo účast v soutěži?. Monografie. Monografie. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2012. 125 s. ISBN: 978-80-7204-818-2.
Detail