Project detail
Analýza přístupů k dosahování synergických efektů v managementu a marketingu s důrazem na efektivitu a společenskou odpovědnost podniků
Duration: 1.1.2012 — 31.12.2012
Funding resources
Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT
On the project
Z analýzy ekonomických pramenů, odborných publikací, analýz a zpráv předchozích výzkumů se ukazuje, že klíčovým problémem českých podniků i přes aplikaci různých nových metod a přístupů je kromě oblasti strategického řízení především koordinace a efektivnost manažerských, obchodních a marketingových aktivit podniků. Veškeré manažerské a marketingové aktivity v rámci společenské odpovědnosti podniků jsou koordinovány tak, aby se maximalizovaly jejich synergické důsledky, což přináší následné hodnoty i v oblasti hospodárnosti.
Mark
FP-S-12-1764
Default language
Czech
People responsible
Putnová Anna, doc. RNDr., Ph.D., MBA - principal person responsible
Bárta Martin, Ing. - fellow researcher
Bartošek Vladimír, Ing., Ph.D. - fellow researcher
Bumberová Veronika, Ing., Ph.D. - fellow researcher
Čáchová Barbora, Ing. - fellow researcher
Černohorská Lenka, Ing., Ph.D. - fellow researcher
Chalupský Vladimír, doc. Ing., CSc., MBA - fellow researcher
Chlebovský Vít, doc. Ing., Ph.D. - fellow researcher
Jurová Marie, prof. Ing., CSc. - fellow researcher
Juřica Pavel, Ing. et Ing., Ph.D. - fellow researcher
Koráb Vojtěch, prof. Ing., Dr., MBA - fellow researcher
Meluzínová Jana, Ing., Ph.D. - fellow researcher
Milichovský František, Ing., Ph.D., MBA, DiS. - fellow researcher
Navrátilová Ludmila, Ing., Ph.D. - fellow researcher
Rašticová Martina, doc. PhDr., Ph.D. - fellow researcher
Rosenberg Jan, Ing. - fellow researcher
Senichev Valery, Mgr., Ph.D. - fellow researcher
Šimberová Iveta, doc. PhDr., Ph.D. - fellow researcher
Šmakalová Petra, Ing. - fellow researcher
Štěrba Martin, Ing. - fellow researcher
Units
Institute of Management
- responsible department (1.1.1989 - not assigned)
Institute of Management
- internal (1.1.2012 - 31.12.2012)
Faculty of Business and Management
- beneficiary (1.1.2012 - 31.12.2012)
Results
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. Interfunctional Coordination of Service Offering Provided by Manufacturers. Engineering Economics, 2016, vol. 27, no. 5, p. 519-526. ISSN: 1392-2785.
Detail
KOPČÁNI, J. Rozhodovací proces o výrobě nebo nákupu. In IMEA 2012 Sborník příspěvků 12.ročníku doktorandské konference Hradec Králové 10. - 11. května 2012. Gaudeamus. Hradec Králové, 2012: nakladatelství GAUDEAMUS, Univerzita Hradec Králové, 2012. s. 30-30. ISBN: 978-80-7435-185-3.
Detail
ŠUPINA, T.; JUŘICA, P. Normy spotreby času ako nástroj štíhlej výroby podniku. In Mezinárodní workshop doktorandských prací. 1. Brno: Fakulta podnikatelská, 2012. s. 45-51. ISBN: 978-80-214-4632-8.
Detail
MAZLOVÁ, T. Referenční modely pro řízení IT. IT Systems, 2012, roč. 2012, č. 12, s. 48-49. ISSN: 1802-615X.
Detail
RAŠTICOVÁ, M.; KONEČNÝ, Š. Slaďování pracovního a soukromého života jako prevence psychického zdraví zaměstnanců. Výsledky výzkumného šetření u vybraných firem v ČR. Praha: EASC, 2012.
Detail
RAŠTICOVÁ, M. Leadership diverzitních týmů v České republice a srovnání se situací v Evropské unii. In Firma jako živý organismus a vyjímečnost činů je cesta k úspěchu. Ostrava: VŠB Ostrava, 2012. s. 114-139.
Detail
NAVRÁTILOVÁ, L.; RAŠTICOVÁ, M.; NĚMEČEK, L. Hofstede Cultural Dimensions in a Czech Retail Chain. Journal on Legal and Economic Issues of Central Europe, 2012, vol. 3, no. 1, p. 91-99. ISSN: 2043-085X.
Detail
KOLEŇÁK, J.; SMOLÍKOVÁ, L. Use of the Instruments of Project Management in Business Practice in the Czech Republic. In International Conference Trends in Economics and Management for the 21st Century. Brno: FP VUT, 2012. p. 1-8. ISBN: 978-80-214-4581-9.
Detail
KOLEŇÁK, J.; KOLEŇÁKOVÁ, L. Je synergie cestou ke zvýšení hodnoty podniku?. Scientia&Societas, 2012, roč. VIII, č. 3, s. 128-138. ISSN: 1801-7118.
Detail
RAŠTICOVÁ, M. The Impact of ICT use for Work.Life Balance Organizational Policies. The Case of Managers in Selected Czech Companies. Istanbul, Turecko: TMB Turkey, 2012. p. 174-175.
Detail
TICHÝ, O. Informační a komunikační technologie jako zdroj technostresu u českých zaměstnanců. Scientia&Societas, 2012, roč. VIII, č. 4, s. 186-197. ISSN: 1801-7118.
Detail
RAŠTICOVÁ, M. Efektivní přístupy k vedení diverzitních týmů v českých podnicích. Efektivní přístupy k vedení diverzitních týmů v českých podnicích. Brno: CERM, 2012. ISBN: 978-80-7204-809-0.
Detail
ŠIMBEROVÁ, I.; SYCHROVÁ, L.; ŠMAKALOVÁ, P.; MILICHOVSKÝ, F. The choice and intensity of marketing activities use in relation to company size. In International Conference. In Trends in economics and management for the 21st century (id 20445). 2012. Brno, Česká republika: CERM, 2012. p. 1-11. ISBN: 978-80-214-4581-9.
Detail
POLLARD, D.; ŠIMBEROVÁ, I. MARKETING IN HIGH-TECHNOLOGY FIRMS. Business: Theory and Practice, 2012, vol. 13, no. 4, p. 465-471. ISSN: 1648-0627.
Detail
HLAVSA, P.; ROSENBERG, J. KRITICKÉ FAKTORY ÚSPĚCHU PROCESU ZPRACOVÁNÍ PRŮKAZU ENERGETICKÉ NÁROČNOSTI STÁVAJÍCÍCH BUDOV. In Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2012. Hradec Králové: Magnanimitas, 2012. s. 287-295. ISBN: 978-80-905243-3-0.
Detail
HANZELKA, M. VYUŽITÍ KONCEPCE CUSTOMER LIFE-TIME VALUE VE STRATEGICKÉM ŘÍZENÍ FIREM. In Sborník příspěvků z mezinírodní vědecké konference. 2012017. Hradec Králové: Magnanimitas, 2012. s. 1-7. ISBN: 978-80-905243-3-0.
Detail
HANZELKA, M. Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies. In Meziárodní workshop doktorandských prací. Brno: VUT, Fakulta podnikatelská, 2012. s. 1-7. ISBN: 978-80-214-4632-8.
Detail
MRÁČEK, P.; VESELÁ, J.; ZICH, R. Co-creation in the Image Development in Car Industry: Possibilities and Limits. TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU, 2012, vol. 6, no. 12, p. 114-127. ISSN: 1802-8527.
Detail
ROSENBERG, J.; ŠMAKALOVÁ, P. Kritické Faktory Úspěchu: Případová Studie Společnosti Kofola a.s. In Mezinárodní workshop doktorandských prací. Brno: FP, VUT Brno, 2012. s. 25-31. ISBN: 978-80-214-4632-8.
Detail
ZICH, R. Koncepce úspěchuschopnosti Konkurenceschopnost - vítězství, nebo účast v soutěži?. Monografie. Monografie. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2012. 125 s. ISBN: 978-80-7204-818-2.
Detail
Responsibility: Putnová Anna, doc. RNDr., Ph.D., MBA