Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail projektu
Období řešení: 01.01.2012 — 31.12.2012
Zdroje financování
Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT
- plně financující (2012-01-01 - 2013-12-31)
O projektu
Z analýzy ekonomických pramenů, odborných publikací, analýz a zpráv předchozích výzkumů se ukazuje, že klíčovým problémem českých podniků i přes aplikaci různých nových metod a přístupů je kromě oblasti strategického řízení především koordinace a efektivnost manažerských, obchodních a marketingových aktivit podniků. Veškeré manažerské a marketingové aktivity v rámci společenské odpovědnosti podniků jsou koordinovány tak, aby se maximalizovaly jejich synergické důsledky, což přináší následné hodnoty i v oblasti hospodárnosti.
Označení
FP-S-12-1764
Originální jazyk
čeština
Řešitelé
Putnová Anna, doc. RNDr., Ph.D., MBA - hlavní řešitelBárta Martin, Ing. - spoluřešitelBartošek Vladimír, Ing., Ph.D. - spoluřešitelBumberová Veronika, Ing., Ph.D. - spoluřešitelČáchová Barbora, Ing. - spoluřešitelČernohorská Lenka, Ing., Ph.D. - spoluřešitelChalupský Vladimír, doc. Ing., CSc., MBA - spoluřešitelChlebovský Vít, doc. Ing., Ph.D. - spoluřešitelJurová Marie, prof. Ing., CSc. - spoluřešitelJuřica Pavel, Ing. et Ing., Ph.D. - spoluřešitelKoráb Vojtěch, prof. Ing., Dr., MBA - spoluřešitelMeluzínová Jana, Ing., Ph.D. - spoluřešitelMilichovský František, Ing., Ph.D., MBA, DiS. - spoluřešitelNavrátilová Ludmila, Ing., Ph.D. - spoluřešitelRašticová Martina, doc. PhDr., Ph.D. - spoluřešitelRosenberg Jan, Ing. - spoluřešitelSenichev Valery, Mgr., Ph.D. - spoluřešitelŠimberová Iveta, doc. PhDr., Ph.D. - spoluřešitelŠmakalová Petra, Ing. - spoluřešitelŠtěrba Martin, Ing. - spoluřešitelŠupina Tomáš, Ing. - spoluřešitelTichý Ondřej, Ing. et Ing., Ph.D. - spoluřešitelVeselá Jitka, Ing., Ph.D. - spoluřešitelVidecká Zdeňka, Ing., Ph.D. - spoluřešitelVyplašil Michal, Ing. - spoluřešitel
Útvary
Ústav managementu- interní (01.01.2012 - 31.12.2012)Fakulta podnikatelská- příjemce (01.01.2012 - 31.12.2012)
Výsledky
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Interfunctional Coordination at Hi-Tech Firms. Engineering Economics, 2012, vol. 23, no. 1, p. 70-76. ISSN: 1392-2785.Detail
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. Interfunctional Coordination of Service Offering Provided by Manufacturers. Engineering Economics, 2016, vol. 27, no. 5, p. 519-526. ISSN: 1392-2785.Detail
ZVEJŠKOVÁ, M. Financing of projects in small and medium-sized enterprises in the Czech and Slovak Republic. Sborník vědeckých prací University Pardubice, 2012, vol. 17, no. 23, p. 172-183. ISSN: 1211-555X.Detail
ŠMAKALOVÁ, P. Generic stakeholder strategy. Economics and management-2007, 2012, vol. 2012, no. 17, p. 665-669. ISSN: 1822-6515.Detail
NOVÁK, P.; RŮŽIČKOVÁ, K. Kompetenční model pro vrcholové manažery malých výrobních podniků v ČR. In THEORY OF MANAGEMENT 5: The Selected Problems for the Development Support of Management Knowledge Base. Scientific Papers. Žilina: EDIS, University Publishing House, University of Zilina, 2012. s. 226-229. ISBN: 978-80-554-0590-2.Detail
SCHÜLLER, D.; CHALUPSKÝ, V. Marketing Communication Management in Higher Education. Acta Universitatis Bohemiae Meridionales. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích AE AH, 2012, vol. 15, no. 2, p. 61-69. ISSN: 1212-3285.Detail
ŠOLCOVÁ, I.; SLEZÁČKOVÁ, A.; FRANKOVÁ, E.; GREENGLASS, E. Psychologické souvislosti ekonomické recese. Československá psychologie, 2012, roč. LVI, č. 1, s. 64-72. ISSN: 0009-062X.Detail
KORÁB, V. Determinanty rozvoje a vzorce chování rodinných podniků ve venkovském prostoru. In Aktuálne problémy podnikovej sféry. Recenzovaný sborník vědeckých prací. Bratislava: EKONÓM, 2012. s. 229-234. ISBN: 978-80-225-3427-7.Detail
JUROVÁ, M. Řízení reverzní logistiky v podnikání. In Pocta Karlu Schellemu k 60. narozeninám. Ostrava: KEY Publishing s.r.o., 2012. s. 1103-1107. ISBN: 978-80-7418-144-3.Detail
KOUDELKOVÁ, P.; SVOBODOVÁ, A. Determinants of Family Businesses Established by the Immigrants in the Czech Republic. In Trends in economics and management for the 21st century. 2012. p. 1-7. ISBN: 978-80-214-4581-9.Detail
CHYTILOVÁ, E.; JUROVÁ, M. The Possibility of MCE Application: Comparative Case Study. In Trends in economics and management for the 21st century. 2012. p. 1-5. ISBN: 978-80-214-4581-9.Detail
VESELÝ, J. Assessment of Managerial Approaches. In Trends in economics and management for the 21st century. 2012. p. 1-5. ISBN: 978-80-214-4581-9.Detail
POLEDŇOVÁ, I.; FRANKOVÁ, E.; BOLCEK, L. Applying the Zulliger Test in selecting and assessing employees – a study from the Czech Republic. In Functioning in the Workplace. Quantitative ann Qualitative Psychological Research. Scholar Publishing House. Waršava, Polsko: Wydawnictwo Naukowe Scholar Spółka z o.o. / Scholar, 2012. p. 128-156. ISBN: 978-83-7383-605-1.Detail
MRÁČEK, P.; VESELÁ, J.; ZICH, R. Brand Image Developed in Co-creation Concept on the Level of Product and Corporate Competition. In Trends in Economics and Management for the 21st Century. Brno: Brno University of Technology, 2012. p. 114-127. ISBN: 978-80-214-4581-9.Detail
SYCHROVÁ, L. ANALYSIS OF CZECH CONSTRUCTION FOR FURTHER RESEARCH IN THIS AREA. Mezinárodní workshop doktorandských prací. 2012. ISBN: 978-80-214-4632-8.Detail
NOVÁK, P. Manažerské kompetence v malých podnicích. Brno: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, Ústav managementu, 2012. s. 1-157.Detail
ČERNOHORSKÁ, L.; PUTNOVÁ, A. Společenská odpovědnost firem a jak ji měřit?. 1. 1. Brno: CERM, 2012. 130 s. ISBN: 978-80-7204-806-9.Detail
KOUDELKOVÁ, P.; PIAČKOVÁ, A. Podnikání imigrantů v České Republice a na Slovensku. In Mezinárodní workshop doktorandských prací. Brno: 2012. s. 1-10. ISBN: 978-80-214-4632-8.Detail
CHLEBOVSKÝ, V.; PLŠEK, V. RESEARCH ON CZECH FIRMS' MARKETING COMMUNICATION BASED ON SOCIAL MEDIA NETWORKS. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, 2012, vol. LX, no. 7, p. 111-118. ISSN: 1211-8516.Detail
KONEČNÁ, Z. Cross Cultural Differences: Czech and Belgian Cultural Specifics. Belgie, Kortrijk: 2012.Detail
KONEČNÁ, Z. Leadership Styles as Perceived and Expected in the Czech Republic. In Intercultural Management and International HRM. 1. Aachen: Shaker Verlag, 2012. p. 55-62. ISBN: 978-3-8440-0988-0.Detail
KONEČNÁ, Z. National – postnational – transnational? Neuere Perspektiven auf die deutschsprachige egenwartsliteratur aus Mittel- und Osteuropa.". Aussiger Beitrńge. (Germanistische Schriftenreihe aus Forschung und Lehre.) Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem AI AJ, 2012, roč. 6, č. 6, s. 301-303. ISSN: 1802-6419.Detail
KONEČNÁ, Z. Leadership styles as experienced by Austrian, German expatriates and their Czech co-workers in the international companies operating in the Czech Republic. In Trends in Economics and Management for the 21st Century. 1. Brno: Brno University of Technology, 2012. p. 46-48. ISBN: 978-80-214-4581-9.Detail
MILICHOVSKÝ, F.; ŠMAKALOVÁ, P. Volba marketingových činností vzhledem k velikosti podniku. TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU, 2012, roč. 2012, č. 12, s. 56-67. ISSN: 1802-8527.Detail
BARTOŠEK, V. Současná specifika řízení nákupu v malých a středních firmách. In THEORY OF MANAGEMENT 5: The Selected Problems for the Development Suppoert of Management Knowledge Base. Scientific Papers. Žilina: EDIS, University Publishing House, University of Zilina, 2012. s. 79-83. ISBN: 978-80-554-0590-2.Detail
ZICH, R. Koncepce úspěchuschopnosti Konkurenceschopnost - vítězství, nebo účast v soutěži?. Monografie. Monografie. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2012. 125 s. ISBN: 978-80-7204-818-2.Detail
ROSENBERG, J.; ŠMAKALOVÁ, P. Kritické Faktory Úspěchu: Případová Studie Společnosti Kofola a.s. In Mezinárodní workshop doktorandských prací. Brno: FP, VUT Brno, 2012. s. 25-31. ISBN: 978-80-214-4632-8.Detail
MRÁČEK, P.; VESELÁ, J.; ZICH, R. Co-creation in the Image Development in Car Industry: Possibilities and Limits. TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU, 2012, vol. 6, no. 12, p. 114-127. ISSN: 1802-8527.Detail
HANZELKA, M. Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies. In Meziárodní workshop doktorandských prací. Brno: VUT, Fakulta podnikatelská, 2012. s. 1-7. ISBN: 978-80-214-4632-8.Detail
HANZELKA, M. VYUŽITÍ KONCEPCE CUSTOMER LIFE-TIME VALUE VE STRATEGICKÉM ŘÍZENÍ FIREM. In Sborník příspěvků z mezinírodní vědecké konference. 2012017. Hradec Králové: Magnanimitas, 2012. s. 1-7. ISBN: 978-80-905243-3-0.Detail
HLAVSA, P.; ROSENBERG, J. KRITICKÉ FAKTORY ÚSPĚCHU PROCESU ZPRACOVÁNÍ PRŮKAZU ENERGETICKÉ NÁROČNOSTI STÁVAJÍCÍCH BUDOV. In Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2012. Hradec Králové: Magnanimitas, 2012. s. 287-295. ISBN: 978-80-905243-3-0.Detail
POLLARD, D.; ŠIMBEROVÁ, I. MARKETING IN HIGH-TECHNOLOGY FIRMS. Business: Theory and Practice, 2012, vol. 13, no. 4, p. 465-471. ISSN: 1648-0627.Detail
ŠIMBEROVÁ, I.; SYCHROVÁ, L.; ŠMAKALOVÁ, P.; MILICHOVSKÝ, F. The choice and intensity of marketing activities use in relation to company size. In International Conference. In Trends in economics and management for the 21st century (id 20445). 2012. Brno, Česká republika: CERM, 2012. p. 1-11. ISBN: 978-80-214-4581-9.Detail
RAŠTICOVÁ, M. Efektivní přístupy k vedení diverzitních týmů v českých podnicích. Efektivní přístupy k vedení diverzitních týmů v českých podnicích. Brno: CERM, 2012. ISBN: 978-80-7204-809-0.Detail
TICHÝ, O. Informační a komunikační technologie jako zdroj technostresu u českých zaměstnanců. Scientia&Societas, 2012, roč. VIII, č. 4, s. 186-197. ISSN: 1801-7118.Detail
RAŠTICOVÁ, M. The Impact of ICT use for Work.Life Balance Organizational Policies. The Case of Managers in Selected Czech Companies. Istanbul, Turecko: TMB Turkey, 2012. p. 174-175.Detail
KOLEŇÁK, J.; KOLEŇÁKOVÁ, L. Je synergie cestou ke zvýšení hodnoty podniku?. Scientia&Societas, 2012, roč. VIII, č. 3, s. 128-138. ISSN: 1801-7118.Detail
KOLEŇÁK, J.; SMOLÍKOVÁ, L. Use of the Instruments of Project Management in Business Practice in the Czech Republic. In International Conference Trends in Economics and Management for the 21st Century. Brno: FP VUT, 2012. p. 1-8. ISBN: 978-80-214-4581-9.Detail
NAVRÁTILOVÁ, L.; RAŠTICOVÁ, M.; NĚMEČEK, L. Hofstede Cultural Dimensions in a Czech Retail Chain. Journal on Legal and Economic Issues of Central Europe, 2012, vol. 3, no. 1, p. 91-99. ISSN: 2043-085X.Detail
RAŠTICOVÁ, M. Leadership diverzitních týmů v České republice a srovnání se situací v Evropské unii. In Firma jako živý organismus a vyjímečnost činů je cesta k úspěchu. Ostrava: VŠB Ostrava, 2012. s. 114-139.Detail
RAŠTICOVÁ, M.; KONEČNÝ, Š. Slaďování pracovního a soukromého života jako prevence psychického zdraví zaměstnanců. Výsledky výzkumného šetření u vybraných firem v ČR. Praha: EASC, 2012.Detail
MAZLOVÁ, T. Referenční modely pro řízení IT. IT Systems, 2012, roč. 2012, č. 12, s. 48-49. ISSN: 1802-615X.Detail
ŠUPINA, T.; JUŘICA, P. Normy spotreby času ako nástroj štíhlej výroby podniku. In Mezinárodní workshop doktorandských prací. 1. Brno: Fakulta podnikatelská, 2012. s. 45-51. ISBN: 978-80-214-4632-8.Detail
KOPČÁNI, J. Rozhodovací proces o výrobě nebo nákupu. In IMEA 2012 Sborník příspěvků 12.ročníku doktorandské konference Hradec Králové 10. - 11. května 2012. Gaudeamus. Hradec Králové, 2012: nakladatelství GAUDEAMUS, Univerzita Hradec Králové, 2012. s. 30-30. ISBN: 978-80-7435-185-3.Detail
MRÁČEK, P.; MUCHA, M. ADVERGAMING: možnost prohlubování znalostí. Marketing a komunikace, 2012, roč. XXII, č. 1/2012, s. 12-13. ISSN: 1211-5622.Detail