Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail projektu
Období řešení: 01.03.2019 — 28.02.2020
Zdroje financování
Vysoké učení technické v Brně - Vnitřní projekty VUT
- plně financující (2019-01-01 - 2020-12-31)
O projektu
Projekt je zaměřen na identifikaci a stanovení významnosti faktorů ovlivňujících zákaznickou zkušenost za účelem pochopení komplexní problematiky jejího řízení – současné významné oblasti konkurenčního boje. Cílem projektu je shrnout současný stav poznání týkající se faktorů ovlivňujících zákaznickou zkušenost; na základě primárních a sekundárních zdrojů stanovit významnosti těchto faktorů a navrhnout systematický rámec pro podporu řízení zákaznické zkušenosti. Dále formulovat závěry a doporučení pro vybrané podniky.
Popis anglickyThe project is aimed at identifying and determining the significance of factors influencing customer experience in order to understand the complex issues of its management - a current important area of competitive struggle. The aim of the project is to summarize the current state of knowledge regarding factors influencing customer experience; determine the significance of these factors on the basis of primary and secondary sources and propose a systematic framework to support customer experience management. Further to formulate conclusions and recommendations for selected companies.
Označení
FP-J-19-5858
Originální jazyk
čeština
Řešitelé
Havíř David, Ing., Ph.D. - hlavní řešitelChalupský Vladimír, doc. Ing., CSc., MBA - spoluřešitelMachala Jan, Ing. - spoluřešitel
Útvary
Ústav managementu- interní (01.01.2019 - 31.12.2019)Fakulta podnikatelská- příjemce (01.01.2019 - 31.12.2019)
Výsledky
HAVÍŘ, D. Towards Fully-Fledged Conceptualization of Customer Experience. In Megatrends and Media: Digital Universe. Megatrends and Media. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2019. p. 508-530. ISBN: 978-80-572-0015-4. ISSN: 2453-6474.Detail
MACHALA, J. Marketing metrics in customer experience management. In Proceedings of the 34th International Business Information Management Association. Institute of Economic Research, 2019. p. 11870-11874. ISBN: 978-0-9998551-3-3.Detail
HAVÍŘ, D. Customer Development Plan: řízení zákaznické zkušenosti v nové éře ekonomiky. In Workshop specifického výzkumu 2019. Brno: Faculty of Business and Management, Brno University of Technology, 2019. s. 83-97. ISBN: 978-80-214-5835-2.Detail
MACHALA, J. Zákaznická zkušenost ve sdílené ekonomice z pohledu firmy. In Workshop specifického výzkumu 2019. Brno: 2019. s. 163-167. ISBN: 978-80-214-5835-2.Detail
MACHALA, J. Customer Experience in Shared Economy: Recommendations for Companies. Trends in Economics and Management, 2020, vol. 14, no. 35, p. 73-78. ISSN: 2336-6508.Detail