Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Ing.
Ph.D.
FBM, ÚM – Assistant professor
+420 54114 2693David.Schuller@vut.cz
Send BUT message
2024
Use of KPIs in the store in relation to loyal customers, zahájení: 01.01.2024, ukončení: 31.12.2024Detail
Digital Analytics and Artificial Intelligence in Digital Marketing, zahájení: 01.01.2024, ukončení: 13.12.2024Detail
Product Innovation Planning, zahájení: 01.01.2024, ukončení: 31.12.2024Detail
2023
Sustainable Management and Business Analytics, zahájení: 01.10.2023, ukončení: 31.12.2024Detail
2022
Strategický rozvoj podniku a podnikatelských přístupů v kontextu vývoje prostředí, zahájení: 01.03.2022, ukončení: 28.02.2025Detail
2020
Koncepce řízení a rozvoje podniku v prostředí multioborových hodnototvorných sítí, zahájení: 01.03.2020, ukončení: 28.02.2022Detail
2019
Strategic Corporate Social Responsibility- the case of Europe, zahájení: 01.09.2019, ukončení: 31.08.2022Detail
TL02000215, Digitální transformace pro inovace obchodních modelů v malých a středních podnicích v České Republice , zahájení: 01.02.2019, ukončení: 31.12.2022Detail
2018
Výzvy řízení a fungování podniku v kontextu současného podnikatelského prostředí, zahájení: 01.03.2018, ukončení: 29.02.2020Detail
2015
Výzvy managementu: teorie a praxe, zahájení: 01.01.2015, ukončení: 31.12.2016Detail
2013
Determinanty rozvoje managementu a marketingu v kontextu transformující se Evropské unie, zahájení: 01.01.2013, ukončení: 31.12.2014Detail
2011
Inovativní přístupy v managementu a v marketingu v globálním evropském prostředí, zahájení: 01.01.2011, ukončení: 31.12.2011Detail
2010
Výzkum na vytvoření metodologie auditu jako nástroje pro řízení marketingové komunikace institucí terciárního vzděláváni , zahájení: 01.01.2010, ukončení: 31.12.2010Detail