Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Ing.
Ph.D., MBA, DiS.
FBM, ÚM – Assistant professor
+420 54114 2691Frantisek.Milichovsky@vut.cz
Send BUT message
2024
Use of KPIs in the store in relation to loyal customers, zahájení: 01.01.2024, ukončení: 31.12.2024Detail
2022
Strategický rozvoj podniku a podnikatelských přístupů v kontextu vývoje prostředí, zahájení: 01.03.2022, ukončení: 28.02.2025Detail
2020
Koncepce řízení a rozvoje podniku v prostředí multioborových hodnototvorných sítí, zahájení: 01.03.2020, ukončení: 28.02.2022Detail
2019
TL02000215, Digitální transformace pro inovace obchodních modelů v malých a středních podnicích v České Republice , zahájení: 01.02.2019, ukončení: 31.12.2022Detail
2018
Výzvy řízení a fungování podniku v kontextu současného podnikatelského prostředí, zahájení: 01.03.2018, ukončení: 29.02.2020Detail
2015
Výzvy managementu: teorie a praxe, zahájení: 01.01.2015, ukončení: 31.12.2016Detail
2013
The Impact of Organizational Culture on Performance of Manufacturing Companies in Austria and the Czech Republic., zahájení: 01.01.2013, ukončení: 31.12.2013Detail
Determinanty rozvoje managementu a marketingu v kontextu transformující se Evropské unie, zahájení: 01.01.2013, ukončení: 31.12.2014Detail
2012
Analýza přístupů k dosahování synergických efektů v managementu a marketingu s důrazem na efektivitu a společenskou odpovědnost podniků , zahájení: 01.01.2012, ukončení: 31.12.2012Detail
2011
Inovativní přístupy v managementu a v marketingu v globálním evropském prostředí, zahájení: 01.01.2011, ukončení: 31.12.2011Detail
2010
Studie tržních příležitostí, zahájení: 13.10.2010, ukončení: 31.01.2011Detail
Metody měření efektivnosti marketingových činností a jejích aplikace, zahájení: 01.01.2010, ukončení: 31.12.2010Detail