Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
doc. Ing.
Ph.D.
FP, ÚM – docent
+420 54114 3783Lucie.Kanovska@vut.cz
Odeslat VUT zprávu
2024
KAŇOVSKÁ, L. The use of products with a monitoring system for remote bee detection in beekeeping in Czechia. AGRIS on-line Papers in Economics and Informatics. Česká zemědělská univerzita v Praze GA IN, 2024, roč. 16, č. 1, s. 67-81. ISSN: 1804-1930.Detail | WWW | Plný text v Digitální knihovně
KAŇOVSKÁ, L. První kvalitativní výzkum využívání IT technologií českými včelaři. Moderní včelař, 2024, roč. 21, č. 2, s. 28-30. ISSN: 1214-5793.Detail | WWW
2023
BUMBEROVÁ, V.; KAŇOVSKÁ, L. Differences in stakeholder expectations of interest in service offerings during COVID-19 in electrical engineering companies. In GLOBALIZATION AND ITS SOCIO-ECONOMIC CONSEQUENCES 22th International Scientific Conference. Žilina: University of Žilina, 2023. s. 610-619. ISBN: 978-80-8154-332-6.Detail | WWW
KAŇOVSKÁ, L.; FERREIRA, F. The Financial Benefits of Smart Service Provision in the Brazilian Manufacturing Sector. Scientia&Societas, 2023, roč. 19, č. 1, s. 19-32. ISSN: 1801-7118.Detail | WWW
HAVÍŘ, D.; KAŇOVSKÁ, L. The Effect of Visual Smog on the Buying Behaviour of the Millennial Generation. In Marketing Identity: AI – The Future of Today. Marketing Identity. Trnava, Slovakia: University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2023. s. 143-152. ISBN: 978-80-572-0415-2. ISSN: 2729-7527.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Přínosy smart služeb pro malé a střední podniky. MM Průmyslové spektrum, 2023, č. 7, 8, s. 22-23. ISSN: 1212-2572.Detail | WWW
2022
KAŇOVSKÁ, L.; VLČKOVÁ, V. Impact of COVID-19 on Various Areas of Service Operation in Manufacturing Companies: a Pilot Study. Engineering Management in Production and Services, 2022, roč. 14, č. 3, s. 43-56. ISSN: 2543-6597.Detail | WWW
ŠIMBEROVÁ, I.; STRAKOVÁ, J.; ZICH, R.; CHLEBOVSKÝ, V.; KOCMANOVÁ, A.; VÁCHAL, J.; SCHÜLLER, D.; KAŇOVSKÁ, L.; SMOLÍKOVÁ, L.; MILICHOVSKÝ, F. Digitální transformace pro inovace obchodních modelů v malých a středních podnicích v České republice. GRADA Publishing, a.s. 2022. GRADA Publishing, a.s. 2022. Praha: GRADA Publishing, 2022. 312 s. ISBN: 978-80-271-3431-1.Detail
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. Impact of Cooperation Flexibility on Innovation Flexibility in SMEs. Equilibrium, 2022, roč. 17, č. 2, s. 533-566. ISSN: 1689-765X.Detail | WWW | Plný text v Digitální knihovně
ŠIMBEROVÁ, I.; STRAKOVÁ, J.; ZICH, R.; VÁCHAL, J.; CHLEBOVSKÝ, V.; KOCMANOVÁ, A.; SCHÜLLER, D.; ŠIRÁŇOVÁ, L.; MILICHOVSKÝ, F.; BŘEČKOVÁ, P.; MAREŠ, M.; FRÉLICH, M.; KAŇOVSKÁ, L. Souhrnná výzkumná zpráva. Brno: Nakladatelství VUTIUM, 2022. s. 1-82. Detail | WWW
2021
KAŇOVSKÁ, L. Využití smart technologií ve vinohradnictví. Vinařský obzor, 2021, roč. 114, č. 2, s. 80-81. ISSN: 1212-7884.Detail | WWW
KAŇOVSKÁ, L.; BUMBEROVÁ, V. The Differences in the Propensity of Providing Smart Services by SMEs from the Electrical Engineering Industry with Regard to Their Cooperation and Innovation Flexibility. Sustainability, 2021, roč. 13, č. 9, s. 1-24. ISSN: 2071-1050.Detail | WWW | Plný text v Digitální knihovně
KAŇOVSKÁ, L.; HAVÍŘ, D. How do university students perceive visual smog in historic city centers?. Warsaw, Poland: University of Warsaw, 2021. s. 19-19. Detail | WWW
KAŇOVSKÁ, L.; BUMBEROVÁ, V. Study of SMEs from electrical engineering industry providing smart services in the Czech Republic. In The 20th International Scientific Conference Globalization and its Socio-Economic Consequences 2020. SHS Web of Conferences. Rajecké Teplice, SK: EDP Sciences, 2021. s. 1-10. ISSN: 2261-2424.Detail | WWW | Plný text v Digitální knihovně
VLČKOVÁ, V.; VLČEK, D.; KAŇOVSKÁ, L. Strategy of Servitization as a Tool for Achievement of Sustainable Development. In Hradec Economic Days Vol. 11(1) proceedings of the international scientific conference Hradec Economic Days 2021. Hradec Economic Days. Hradec Králové: University of Hradec Králové, 2021. s. 858-869. ISBN: 978-80-7435-822-7. ISSN: 2464-6067.Detail | WWW | Plný text v Digitální knihovně
KAŇOVSKÁ, L. Barriers to and Benefits of the Use of Smart Farming Technologies for Small and Medium Winemakers, Specifically Sensors and Weather Stations: A Pilot Study. AGRIS on-line Papers in Economics and Informatics. Česká zemědělská univerzita v Praze GA IN, 2021, roč. 13, č. 1, s. 71-85. ISSN: 1804-1930.Detail | WWW | Plný text v Digitální knihovně
KAŇOVSKÁ, L.; BUMBEROVÁ, V. Impact of COVID-19 on the sale of products and accompanying services to electrical engineering companies in the Czech Republic. In The 21st International Scientific Conference Globalization and its Socio-Economic Consequences 2021. SHS Web of Conferences. Žilina, SK: EDP Sciences, 2021. s. 1-10. ISSN: 2261-2424.Detail | WWW | Plný text v Digitální knihovně
KAŇOVSKÁ, L.; DOUBRAVSKÝ, K. Does Provision of Smart Services Depend on Cooperation Flexibility, Innovation Flexibility, Innovation Performance or Business Performance in SMEs?. Periodica Polytechnica, Social and Management Sciences, 2021, roč. 29, č. 1, s. 1-6. ISSN: 1416-3837.Detail | WWW | Plný text v Digitální knihovně
2020
KAŇOVSKÁ, L. Capabilities for smart services in manufacturing companies. Littera Scripta, 2020, roč. 12, č. 2, s. 19-29 (11 s.)ISSN: 1805-9112.Detail | WWW
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. THE IMPACT OF INNOVATION FLEXIBILITY ON INNOVATION PERFORMANCE IN SMALL AND MEDIUM MANUFACTURING COMPANIES. In Proceedings of the 8th International Conference Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2020. s. 245-257. ISBN: 978-80-245-2378-1.Detail | WWW
KAŇOVSKÁ, L. Začlenění smart technologií v podnicích. MM Průmyslové spektrum, 2020, č. 3, s. 44-45. ISSN: 1212-2572.Detail | WWW
KAŇOVSKÁ, L. Are smart service manufacturing providers different in cooperation and innovation flexibility, in innovation performance and business performance from non-smart service manufacturing providers?. Engineering Management in Production and Services, 2020, roč. 12, č. 4, s. 105-116. ISSN: 2543-6597.Detail | WWW | Plný text v Digitální knihovně
2019
KAŇOVSKÁ, L. Začlenění a rozšíření doprovodných služeb využívajících smart technologie v elektrotechnických podnicích. Control Engineering Česko, 2019, roč. 101, č. 4, s. 8-9. ISSN: 1896-5784.Detail | WWW
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. INNOVATION AND FLEXIBILITY IN SERVICES PROVIDED BY MANUFACTURING COMPANIES. In Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2019. s. 947-956. ISBN: 978-80-245-2316-3.Detail | WWW
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. Do environmental and ethical aspects of interfunctional coordination lead to smaller business performance?. Technological and Economic Development of Economy, 2019, roč. 25, č. 6, s. 1282-1292. ISSN: 2029-4921.Detail | WWW
BUMBEROVÁ, V.; KAŇOVSKÁ, L. Sustainable marketing strategy under globalization: a comparison between p-KIBS and t-KIBS sectors. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky. Rajecké Teplice, SK: ZU – UNIVERSITY OF ZILINA, 2019. s. 2000-2007. ISBN: 978-80-8154-249-7.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Smart technologie pro prediktivní údržbu. MM Průmyslové spektrum, 2019, č. 11, s. 72-73. ISSN: 1212-2572.Detail | WWW
KAŇOVSKÁ, L. Barriers of Smart Servitization in Manufacturing companies. In Perspectives of Business and Entrepreneurship Development in Digital Transformation of Corporate Business Collected abstracts and programme of international scientific conference. Brno: Vysoké učení technické: 2019. s. 37-37. ISBN: 978-80-214-5755-3.Detail
2018
KAŇOVSKÁ, L. SMART SERVICES AND THEIR BENEFITS FOR MANUFACTURERS FROM A GLOBAL PERSPECTIVE. EMS, 2018, roč. 12, č. 2, s. 46-56. ISSN: 1337-0839.Detail | WWW
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Data Gained from Smart Services in SMEs–Pilot Study. In Computational and Statistical Methods in Intelligent Systems. CoMeSySo 2018. Advances in Intelligent Systems and Computing. Advances in Intelligent Systems and Computing. Springer, Cham. Zlín: Springer, Cham, 2018. s. 183-200. ISBN: 978-3-030-00210-7. ISSN: 2194-5357.Detail | WWW
KAŇOVSKÁ, L.; MRÁČEK, P. Zapojení brněnských neziskových organizací do výuky marketingu. In Albín Bráf International Scientific Conference Year 3. Praha: České Vysoké Učení Technické, 2018. s. 77-82. ISBN: 978-80-01-06429-0.Detail
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Drivers for Smart Servitization in Manufacturing Companies. AGRIS on-line Papers in Economics and Informatics. Česká zemědělská univerzita v Praze GA IN, 2018, roč. 10, č. 3, s. 57-68. ISSN: 1804-1930.Detail | WWW
KAŇOVSKÁ, L. COLLABORATION IN SMART SERVICES – THE RIGHT WAY TO GO?. In Business and Management. Business and Management. Vilnius, Litva: Vilnius Gediminas Technical University (VGTU) Press, 2018. s. 1-10. ISBN: 978-609-476-119-5. ISSN: 2029-4441.Detail | WWW
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. INTERFUNKČNÍ KOORDINACE V ŠIRŠÍM POJETÍ A NABÍDKA SLUŽEB“. Scientific Papers of the University of Pardubice, Series D, 2018, roč. 26, č. 44, s. 233-244. ISSN: 1804-8048.Detail | WWW
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L.; BEDNÁŘ, J. Synergy of interfunctional coorgination and services in companies producing electrical equipment and electronic components in the Czech Republic: pilot study. Oeconomia Copernicana, 2018, roč. 9, č. 3, s. 451-459. ISSN: 2083-1277.Detail | WWW
KAŇOVSKÁ, L. Využití smart technologií ve službách průmyslových podniků. Brno: Akademické nakladatelství CERM, s.r.o., 2018. 144 s. ISBN: 978-80-7204-990-5.Detail
KAŇOVSKÁ, L. BENEFITS OF SMART SERVICES IN MANUFACTURING COMPANIES IN THE CONTEXT OF THE GLOBAL AREA. In GLOBALIZATION AND ITS SOCIO-ECONOMIC CONSEQUENCES. Žilina, SK: Univerzita v Žilině, 2018. s. 2128-2135. ISBN: 978-80-8154-249-7.Detail | WWW
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. The Impact of Service Offering on Business Performance in Electrical Engineering Companies. European Research Studies Journal, 2018, roč. 21, č. 4, s. 92-108. ISSN: 1108-2976.Detail | WWW
2017
KAŇOVSKÁ, L. The types of service categories provided by electrical engineering companies in the Czech Republic. In Book of Abstracts 6th International Conference on Business Servitization. OmniaScience. Barcelona School of Building Construction (EPSEB) Universitat Politècnica de Catalunya: OmniaScience, 2017. s. 199-205. ISBN: 978-84-946352-7-4.Detail | WWW
2016
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Trendy v nabídce doprovodných služeb a v koordinaci podniku. MM Průmyslové spektrum, 2016, č. 7, 8, s. 22-23. ISSN: 1212-2572.Detail | WWW
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. Interfunctional Coordination of Service Offering Provided by Manufacturers. Engineering Economics, 2016, roč. 27, č. 5, s. 519-526. ISSN: 1392-2785.Detail | WWW | Plný text v Digitální knihovně
2015
KAŇOVSKÁ, L.;. Service Offering at Electrical Equipment Manufacturers. TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU, 2015, roč. 9, č. 23, s. 17-23. ISSN: 1802- 8527.Detail
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Trends in Customer Services and Interfunctional Coordination at Manufacturers of Electrical Equipment. In 20th International Scientific Conference "Economics and Management 2015". Procedia Social and Behavioral Sciences. 2015. s. 677-682. ISSN: 1877-0428.Detail | WWW
KAŇOVSKÁ, L. Importance of Service Provision by Manufactures. In Innovation Management and Sustainable Economic Competitive Advantage: From Regional Development to Global Growth. International Business Information Management Association, USA: International Business Information Management Association (IBIMA), 2015. s. 1439-1445. ISBN: 978-0-9860419-5-2.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Customer Services offered by Manufacturers. In Perspectives of Business and Entrepreneurship Development. Brno, Česká republika: Faculty of Business and Management, Brno University of Technology, 2015. s. 70-74. ISBN: 978-80-214-5226- 8.Detail
2014
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. MARKET ORIENTATION AND STRATEGIC BEHAVIOUR AT HIGH- TECH COMPANIES. E a M: Ekonomie a Management, 2014, roč. 17, č. 4, s. 86-100. ISSN: 1212- 3609.Detail
2012
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Orientace na konkurenci u hi- tech podniků. TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU, 2012, roč. VI, č. 10, s. 45-53. ISSN: 1802- 8527.Detail
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Interfunctional Coordination at Hi- Tech Firms. Engineering Economics, 2012, roč. 23, č. 1, s. 70-76. ISSN: 1392- 2785.Detail
2010
KAŇOVSKÁ, L. CUSTOMER SERVICES A PART OF MARKET ORIENTATION. Economics and management- 2007, 2010, roč. 15, č. 15, s. 562-565. ISSN: 1822- 6515.Detail
ŠIMBEROVÁ, I.; TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. High Technology Sector in the Czech republic: Market Orientation and Corporate Culture. In The 6th International Scientific Conference Business and Management 2010. Business and Management. Selected paper. Litva: Vilnius Gediminas Technical University, 2010. s. 488-493. ISBN: 978-9955-28-311- 9. ISSN: 2029-4441.Detail
2009
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. VÝZNAM DOPROVODNÝCH SLUŽEB V PRŮMYSLU. MM Průmyslové spektrum, 2009, roč. 5, č. 1- 2, s. 48-49. ISSN: 1212- 2572.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Základy marketingu. Zákklady marketingu. Učební texty VŠ. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2009. ISBN: 978-80-214-3838- 5.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Customer services and their role for industrial small and medium companies. Economics and management- 2007, 2009, roč. 14, č. 14, s. 413-420. ISSN: 1822- 6515.Detail
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Vytváření strategie doprovodných služeb v průmyslu. MM Průmyslové spektrum, 2009, roč. 5, č. 3, s. 48-49. ISSN: 1212- 2572.Detail
2007
KAŇOVSKÁ, L. Marketingová strategie společností působících v cestovním ruchu. In Hradec Králové - Hradecké ekonomické dny: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu, 2007. s. 305-309. ISBN: 978-80-7041-824- 6.Detail
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. MODELY VÝZKUMU TRŽNÍ ORIENTACE. In Management, Economics and Business Development in the new European Conditions. Brno: VUTv Brně, FP, 2007. s. 38-39. ISBN: 978-80-7204-532- 7.Detail
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Marketing communication of small and medium enterprises. In Ekonomická fakulta, Univerzita Mateja Bela, Bánská Bystrica: Ekonomická fakulta, Univerzita Mateja Bela, 2007. s. 41-41. ISBN: 978-80-8083-407- 4.Detail
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Jaké formy propagace použít při vstupu na zahraniční trh?. MM Průmyslové spektrum, 2007, roč. 3, č. 3, s. 88-89. ISSN: 1212- 2572.Detail
TOMÁŠKOVÁ, E.; ŠIMBEROVÁ, I.; KAŇOVSKÁ, L.; CHALUPSKÝ, V. The Method of Measuring Market Orientation. In EIBA 2007. 1. Catania, Itálie: European International Business Academy, 2007. s. 27- 30 ( s.)Detail
CHALUPSKÝ, V.; KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.; ŠIMBEROVÁ, I. MARKET ORIENTATION IN HI- TECH FIRMS. In research in the area of economics and company management. 2007. Brno: Brno University of Technology, 2007. s. 1-8. ISBN: 978-80-214-3482- 0.Detail
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. Marketing služeb - trendy v doprovodných službách. Marketing a komunikace, 2007, roč. 16., č. 3, s. 8-9. ISSN: 1211- 5622.Detail
2006
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Jak získávat informace potřebné pro exportní marketing?. MM Průmyslové spektrum, 2006, č. 10, s. 94-95. ISSN: 1212- 2572.Detail
KAŇOVSKÁ, L. The importance of customer service integration in industrial markets. In Problems of development of national economy and entrepreneurship. Proceedings of International scientific conference. Riga, Estonsko, akce: Problems of development of national economy and entrepreneurship, 21.-23.9. 2006: RTU Publishing house, Riga, 2006. s. 122-130. ISBN: 978-9984-32-298- 5.Detail
KAŇOVSKÁ, L. The perception of customer services by the group of young people. In Brno, FP, VUT v Brně: Akademické nakladatelství CERM, 2006. ISBN: 80-7204-454- 0.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Význam doprovodných služeb pro tržní orientaci podniku. In Zvolen: Technická univerzita vo Zvolene, Drevárská fakulta, Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva: Národní lesnické centrum, Zvolen, 2006. s. 87-91. ISBN: 80-8093-009- 0.Detail
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. Tržní orientace - nový směr vývoje marketingu?. Marketing a komunikace, 2006, roč. 16., č. 3, s. 12-14. ISSN: 1211- 5622.Detail
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Trendy v marketingu doprovodných služeb. In Praha, VŠE v Praze, Mezinárodní vědecká konference Nová teorie ekonomiky a managementu organizací: VŠE v Praze, 2006. s. 591-602. ISBN: 80-245-1091- X.Detail
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Marketingová strategie vybraných politických stran před červnovými volbami. Marketing inspirations, 2006, roč. 1, č. 2, s. 20-25. ISSN: 1336- 796X.Detail
KAŇOVSKÁ, L.; ŠIMBEROVÁ, I.; TOMÁŠKOVÁ, E. Strategický marketing. Brno, VUT v Brně, FP: Ing. Zdeněk Novotný CSc., 2006. ISBN: 80-7355-067- 9.Detail
KAŇOVSKÁ, L. The importace of customer services for industrial companies. In Vilnius: Vilnius University, Faculty of Economics, 2006. ISBN: 9986-19-936- 0.Detail
2005
ŠIMBEROVÁ, I.; KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Strategický marketing. Brno, FP: Ing. Zdeněk Novotný CSc., 2005. s. 1-70. ISBN: 80-7355-046- 6.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Customer services integration to products produced on industrial markets. In Brno: VUT v Brně, Fakulta podnikatelská, 2005. ISBN: 80-214-2408- 7.Detail
KAŇOVSKÁ, L. STANOVENÍ VÝZNAMU A POSTAVENÍ SLUŽEB PŘI TRŽNÍ ORIENTACI PODNIKŮ. výzkumná zprává. Brno, Fakulta podnikatelská: Brno, FP, 2005.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Poskytování doprovodných služeb stavebními podniky. In Brno: VUT v Brně, Fakulta stavební, 2005. s. 200-204. ISBN: 80-214-2832- 5.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Doprovodné služby a jejich význam pro prosperitu podniků. Brno: Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně, 2005.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Výzkum doprovodných služeb k výrobkům u průmyslových podniků v České republice. In Brno: VUT v Brně, FP, 2005. ISBN: 80-214-3099- 0.Detail
2004
KAŇOVSKÁ, L.; NÝVLTOVÁ, R.; KOLEŇÁK, J.; TOMÁŠKOVÁ, E. The Opportunity for maintenance of competitive position of companies. In Kaunas: Vilnius University Kaunas, Faculty of Humanities, 2004. ISBN: 9986-19-625- 6.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Outsourcing of services. In Brno: VUT v Brně, FP, 2004.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Customer services within the Czech manufacturing companies. In Brno: VUT v Brně, FP, 2004. ISBN: 80-214-2717- 5.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Výzkum doprovodných služeb k výrobkům u průmyslových podniků v České republice. In Brno: VUT v Brně, FP, 2004. ISBN: 80-214-2787- 6.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Doprovodné služby poskytované k výrobkům a jejich význam pro průmyslové podniky v České republice. výzkum. Brno, Fakulta podnikatelská: 2004.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Outsourcing služeb. XX. Brno: 2004.Detail
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Využití tržní orientace a doprovodných služeb k výrobkům v českých podnicích. In New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship: VUT v Brně, FP, 2004. ISBN: 80-214-2753- 1.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Role zaměstnanců při poskytování doprovodných služeb. In VUT v Brně, Fakulta stavební, 2004. ISBN: 80-214-2560- 1.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Providing services in the manufacturing sector. In Brno: VUT v Brně, FBM, 2004. ISBN: 80-214-2661- 6.Detail
2003
TOMÁŠKOVÁ, E., SÝKOROVÁ, L. Vliv marketingu na optimalizaci přepravních toků při likvidaci použitých výrobků. In doplnit. 2003.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Konkurenční výhoda firmy při poskytování zákaznických služeb. In MendelNet 2002/ 2003. MZLU Brno: MZLU Brno, 2003. s. 1 ( s.)ISBN: 80-7302-045- 9.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Služby zákazníkům a jejich význam pro společnosti. In Management, Economic and Business in new Europe. Brno: VUT v Brně, FP, 2003. s. 300 ( s.)ISBN: 80-214-2382- X.Detail
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE U STAVEBNÍCH FIREM. In 5. Odborná konference doktorského studia s mezinárodní účastí. 2003. s. 203 ( s.)Detail
KAŇOVSKÁ, L. Trendy v oblasti poskytování zákaznických služeb se zaměřením na e- Commerce. výzkumná zpráva. Brno: 2003.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Theoretical view of services. In Business Development and European Comunity. Brno: VUT v Brně, FP, 2003. s. 253-255. ISBN: 80-214-2408- 7.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Sektor služeb a jeho význam pro ekonomiku. In Brno: VUT v Brně, FP, 2003. ISBN: 80-214-2532- 6.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Service strategy. In Brno: Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, PEF, 2003. ISBN: 80-7157-719- 7.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Služba jako komplement výrobku. In Brno: VUT v Brně, 2003. ISBN: 80-214-2518- 0.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Auditing customer services (the firms climate and cognitive barriers). In Brno: VUT v Brně, FP, 2003. ISBN: 80-214-2445- 1.Detail
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. The importance of marketing for management in mechanical engineering. In doplnit. Herceg Novi, Yugoslavia: 2003.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Terciární sektor a jeho význam pro průmyslové podniky. výzkumná zpráva. Brno: 2003.Detail
2002
KAŇOVSKÁ, L. Význam poskytování služeb zákazníkům pro firmy. In Přínosy vědeckých disciplín pro rozvoj ekonomiky. Brno: VUT, Fakulta podnikatelská, 2002. ISBN: 80-214-2274- 2.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Služby ve výrobě v průmyslových podnicích. výzkumná zpráva. Brno: 2002.Detail
DVOŘÁK, J., DVOŘÁK, J., SÝKOROVÁ, L., TOMÁŠKOVÁ, E. Mezinárodní obchod - Úvod do studia mezinárodního obchodu. MSD s.r.o. Brno: Ing. Zdeněk Novotný, CSc - Brno, 2002. ISBN: 80-214-2236- X.Detail
KAŇOVSKÁ, L. Vzdělávání zaměstnanců v oblasti poskytování služeb. In Brno: VUT v brně, 2002. ISBN: 80-214-2354- 4.Detail
*) Citace publikací se generují jednou za 24 hodin.